Smurfkostym

Då va det dags igen.... Att gå till jobbet igen alltså.... Har varit så himla skönt att få va lite ledig, synd bara att jag varit förkyld nästan hela tiden.. Men det bästa har varit att mannen varit lite ledig med, det kan han behöva.. Åkte med han här om natten i lastbilen... Kallt  som fan! Fast den här gången va jag vaken hela tiden, det va jag inte sist, slocknade halv
12, inget vidare sällskap:-) 

 I morgon är det dags att börja slava igen.. Men det finns EN positiv sak med att börja jobba, jag slipper fundera på vad jag ska ha på mig.. Är bara att dra på sig smurfkostymen och de iskalla stålhätteskorna.. Sexig som få.. Eller inte!! ha ha!

 Har förresten fått domen på bilen nu.. Skickade iväg morbror Ernst till bilprobningen, mina nerver klarar inte sånt efter första gången jag va där med det jag trodde va världens pärla... JAG FICK GÅ!! Men den här gången gick det bättre, "bara" 5 tvåor.. Tre va på katalysatorn och det visste jag om att dom skulle anmärka på så det va ingen överraskning.. Ska lämna in bilen nästa vecka till nån jeppe i Smbj... Hoppas det inte blir så dyrt... Men med min vanliga tur blir det väl nå knas som vanligt... Måste ju fixa den så jag får den såld till våren.. Kan ju inte ha tre bilar. Jag ska tydlgen få ha mannens nya Ford... Kan inte för mitt liv förstå hur han törs låta mig ha den, finns ju inte en prick på bilen....än....Nej då, jag lovar att va försiktig M...:-)

 Nu är det dags att leta på smuftkläderna och passerkortet så ja kommer in på aktiebolaget brott och boveri...

                                                                                      // E



 

Kommentarer
Postat av: Mannen

Bäst att du är rädd om min lilla Ford . . .

2009-01-07 @ 04:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0