Tisdag...djävulens påfund....

Tisdagar är det värsta som finnns!! Slår aldrig fel, är alltid lika trött när jag vaknar och framför allt grinig... Men dagen gick ganska bra ändå... Åkte till farmor efter jobbet och la om hennes sår på benet, läskigt.. Tur att man är utbildad:-)

Va och hämtade ut ny kattmat åt Gizmo idag, svindyr peceptbelagd kattmat... Den där kattfan äter mig ur huset... Men det är hon värd, min bebis...

Pratade nyss men mannen i mitt liv... Vi ska tydligen på kryssning 19-20 december... Alla åkare med anställda och respektive ska åka.. Ska bli skoj, pinsamt men skoj...

Har varit och bubblat ikväll igen... Så jävla skönt... Tog med mig min gode vän Lotta som sällskapsdam... Låg i blöt i två timmar så nu sitter jag här med russinfingrar men är ren i alla fall:-)

Nu är det sängen som gäller.. Ingen kul att sova uten älsklingen men det är lite skönt att slippa två meter man som dra timmerstockar hela nätterna.. Snacka om att ta med sig jobbet hem...:-) Natti natti....

Kommentarer
Postat av: anna

Moo hahaha... ha såå kul på kryssningen när de e dax... hehehe... du e ju en hejjare på de här...hahaha...

2008-11-12 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0