tillbaka till brottsplatsen.....

 Idag har jag och min blivande sambo varit och tittat på en lägenhet.. Den ligger i samma område som jag växte upp,Vasalunden.. Det va där jag lärde mig cykla och det va även där första gången nån friade till mig.. Nu låter det som det är nåt som händer mig ofta men så är inte fallet:-) I alla fall, jag va 5 och mannen i mitt liv va 6 år.. Vi va ute och gungade en dag och då frågade han om vi skulle gifta oss, och jag svarade självklart ja.. Vi fick lite bekymmer vart vi skulle bo men kom fram till att det va bäst att bo hemma hos mig för jag hade ju inga syskon... :-)

  Helgen har för övrigt varit ganska lugn utan några större utsvävningar.. Började helgen men att vara manshatare i fredags.. Men tröstade mig med att äta en stor skål med kalaspuffar.. Mannen behagde dyka upp ett på natten så fredagen blev förstörd men resten av helgen va han bara MIN! Va ute och åt med ett par som mannen känner på kvällen men när paltkoman infann sig så pallrade vi oss hem och la oss i sängen och kollade på tv, jag och mannen alltså, inte dom andra.. Ha ha! Behöver jag tillägga att 20 minuter senare snarkade vi ikapp?:-)
 
 Idag har vi varit på kalas hos Ullis.. Va himla trevligt! Har dock fått ett problem... Måste komma på ett bra sätt att tvinga ur Anna receptet på en kaka hon hade bakat... Hmmm.... Får se om jag har några ess i rockärmen jag kan spela ut....:-)

 Nu ligger jag i sängen och skriver, I love min nya dator och framför allt min rauter(lite osäker på stavningen där)!! Har en naken man bredvid mig så jag ska ta och ängna lite uppmärksamhet åt honom....He he!

Kommentarer
Postat av: anna

router tror ja de stavas =)

Mooohahaha... receptet kan du glömma min vän!!! hehehe

2008-11-23 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0