Stöld....

Stal listan jag med... Mooaahahaha!!!


Lista...

Hur gammal är du om fem år? 28;-) Nej då, 35(panik)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alla på Abb...
Hur lång är du? 160
Vilken är den senaste filmen du sett? Ingen aning
Vem ringde du senast?  Mannen i mitt liv

Vem ringde dig senast? Ullis

Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambo fast inte med varann...
När såg du senast din mamma? Alldeles nyss

Vilken ögonfärg har du? Blå
När vaknade du i dag? 05.00
Vilken är din favoritplats? Där mina nära o kära finns

Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren...

Var tror du att du befinner dig om tio år? Spelar ingen roll bara jag är lycklig

Vad skrämde dig om natten som barn? Mumin

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Måste vara galningarna Anna o Ullis

Hur stor är din säng? 1,80
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar...

Sover du med eller utan kläder? Pjamas
Hur många kuddar har du i sängen? två plus två...

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Mina fårskinnstofflor

Är du social? Nja, jo det är jag nog
Vilken är din favoritglass? Ben &Jerry

Tycker du om kaffe?  Japp

Vad dricker du till frukost? Teh
 Kan du spela poker? Absolut

Tycker du om att mysa/kela?  Hell yes!!
Är du en beroendemänniska? Hmmm.....

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Japp...
Kan du några andra språk än svenska? Engelska...

Har du någonsin åkt ambulans? Näpp...

Äger du dyrbara smycken? Jajamen

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kartongen till min nya dator
Kan du byta olja på bilen? Visa mig så fixar jag det nog:-)

Vilken var den senaste boken du läste? Lyssnar på Ljudböcker

Läser du dagstidningen? Japp på jobbet
Prenumererar du på någon veckotidning? Näpp...

Dansar du i bilen? Det händer:-)

När var du i kyrkan senast? Oj... Nåt bröllop förra året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0