Seg och snorig.....

Det har varit en alldeles förträfflig lördag idag... Har varit till grannbyn och shoppat i Kupolen.Blev nya vinterskor både till mig och mannen. Va riktigt nöjd med mina nya pjucks tills jag fick reda på att den ömma modern har köpt lika.. Men va fan, spela roll.. Gå fort och se glad ut så är det ingen som ser:-) Blev även en tur till Falun och kaffe hos herr och fru Konstapel.. Till mannens stora lycka serverades prinsessbakelse till fikat..
 
 Fredagen va ganska okej den med, va hos min åldriga fader och firade att han uppnått den respektabla åldern av 60 år! Blev både vin, champange och god mat, innanlår av älgkalv med potatisgratäng. Riktigt nice! Sen kom min gode vän Alex och hämtade oss när mannen började bli trött på ögat. Blev alltså inte så sent, han gick ju upp 02.45...

 I kväll blir det inga större utsvävningar, har just ställt fram ljusstakarna i fönstren och skapat lite julfrid:-) Skulle tippa på att om ett pat timmar ligger vi i sängen och snarkar ikapp... Dras förtillfället på en satans jävla förkylning som inte vill ge sig... Trodde inte att det va möjligt att ha så här mycke snor i snoken...

Kommentarer
Postat av: ullis

Mohahaha... Du och modern har lika smak även där då... ha ha...

2008-11-29 @ 20:53:44
URL: http://nogg.se/ullegull
Postat av: anna

Nä men ska du ut på snabba långpromenader... slit dom med hälsan =)

2008-11-29 @ 21:17:15
URL: http://annamanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0