R.I.P Skråll.....

Traumatiskt..... Har just varit till Falu djursjukhus med min kompis katt..... Åkte hem utan kisse... Hon hade cancer i hela magen och blev jätte dålig idag på eftermiddan.... Usch va hemskt det va.... Men men , det är sånt som händer...

 Annars så är det en lugn och harmonisk helg som gäller.... Mannen med dotter är här. Haft lite kalas för henne idag, hon fyller 6 nästa vecka så hon fick paket idag.. Hon blev riktigt glad! 
 
 I morgon kommer min gamle fader hem från sin Västindien kryssning.. Hoppas han har nå fina presenter med till sin enda dotter:-) Förmodligen inte så jag får nöja mig med att jag fått haft fri tillgång till poolen vilket inte är fy skam... Jag och mina goda vänner har vaktat den VÄLDIGT noga med personlig bevakning ett par gånger...

 Nu är det snart dags för en dusch och sen lägga barnet för att sedan mysa med mannen i mitt liv.. He he!! Ser fram emot nästa helg när vi är sj'älva och kan umfås på "vuxet" vis lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0