Nej nej nej!!!!

Jag vill inte!!! Men jag måste.... Fått brev från mina värsta fiender idag, bilprovningen... Jag HATAR bilprovningen!!! Har nog att göra med min första bil.Eller bil och bil, det va en Mazda.... En japansk soprtbil som pappa säger...  Min -84 Mazda 323 va inte direkt sportig.. Fick gå från besiktningen, ja GÅ!!! Blec spansk medborgare som man brukar säga.. Hade haft körkort i 3 veckor och bilen i två.. Va verkligen inte en trevlig upplevelse.. Men med bilen jag har nu borde det gå bättre, men jag måste byta katalysatorn vet jag, en dyr historia skulle jag tro...
 
 Det är verkligen tomt utan mannen hemma... Får förhoppningsvis en lägenhet snart så vi kan flytta ihop på riktigt.. Är lite trångt i min tvåa speciellt när vi är tre.. Vart man än vänder sig så har man antingen en unge bakom sig eller två meter man...:-) Men jag är glad att jag har han, lär aldrig hitta nån bättre..

 I morgon är det torsdag... Ska träffa min terapeut då, min kompis Lindha:-) Vi berättar allt för varann, spelar ingen roll hur pinsamt det är. Fast jag är ganska frispråkig med många av mina kompisar,till mannens stora förtret ibland:-).... Skönt med  vänner som inte dömmer en..  Jag är lyckligt lottad som har såna vänner som jag har..  

 Nu ska jag ta en svängom i duschen innan Grey´s Anatomy börjar.... 

                                                            Ha det bra! // E


Ps. Kan fortfarande inte få bort bilden av den skitande bögen på damtoan... det

 

Kommentarer
Postat av: ullis

ha ha ha... Du drömmer om bögen!! mohaha..

Äckliga du...

Mm... hoppas ni hittar en lägenhet snart..;)

klart man ska vara frispråkig med sina vänner... Vi skiter i om våra karlar blir generade.. Min hingst gillar inte heller allt ja säger ju... he he...

Ha de bra vännen! hörs! kram

2008-11-19 @ 20:28:08
URL: http://www.nogg.se/ullegull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0