Klurat.....

Idag har jag gått på jobbet och klurat för mig själv... Det är både på gott och ont man får mycke tid för att tänka när jag jobbar... Dagens fundering gick ut på att klura på hur livet kan ta skumma vändningar..
 För ett år sen va jag nybliven singel(Tog mitt förnuft till fånga den 7/6 -07 och lämnade Ondo) och va ute och festade varje helg.. Har nog aldrig haft så kul som då, en egokick på 9 månader! Flirtade runt och hade jätte kul.. Fanns några stadiga ragg som man prövade flera gånger, man kan ju inte köpa grisen i säcken liksom. Jag menar, ska man va trevlig en hel kväll på krogen och låtsas att man är intresserad när killen för kvällen berättar om sin trimmade Opel så ska man fan ha valuta för besväret!! Inte är det roligt när en kille lovar att ta en till 7e himlen och sen kommer man inte ens till 7e våningen..
 Nu sitter jag hemma om helgerna och myser med Mannen istället.. Efter vi ätit på kvällen så går det ungfär 10 minuter så säger antingen jag eller han-Du, ska vi inte titta på tv i sängen istället? Efter en snabb dusch så kryper man till kojs och ängnar en halv tanke på att man kanske skulle ta och våldföra sig lite på mannen men i samma sekund som man vänder sig om för att styra upp saker och ting så sover han ,och cirka 7,5 sekunder senare sover jag med..Men jag är ganska nöjd med det, känner inget behov av att va ute och festa längre.. Visst är det kul ibland men.... Jag tycker jag har det himla bra nu, ett helt gäng bra och tokiga vänner och en helt underbar man.. Blir inte bättre än så.....

 På tal om vänner så va jag nyss hemma hos Anna och fick varm choklad och limpa med ost.. Fantastiskt gott! Man tackar!!:-)  
       
 Nu är det slut på den här dagen och i morgon är det äntligen fredag och då kommer mannen i mitt liv.. Har inte sett han sen i söndgs, ska bli skönt att få ha han här... Han är nog också ganska nöjd med livet just nu, han har hämtat sin nya lastbil idag.. Skönt att slippa jävlas med den gamla hela tiden.
                                                     

Kommentarer
Postat av: ullis

Jadu vännen...

ha ha.. förra året va vi singlar...

Skoj hade vi iaf.. he he...

men precis som du så är jag himla nöjd just nu..:)

Önskar DIG och MANNEN all lycka.. Kram

2008-11-21 @ 09:16:50
URL: http://www.nogg.se/ullegull
Postat av: anna

så här ska de se ut varje dag... hahaha... ja håll hårt i 2 meter mannen, han e bra för dig =)

2008-11-21 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0