jösses.......

Vilka pinsamma människor det finns!!!! Ligger och kollar på "Färjan" och nåt pucko som försöker sig på att sjunga Love me tender... Låter förjävligt!! Jag skulle aldrig ställa mig upp och sjunga på det där viset... Men sen att man sjunger en liten stump när man har druckit ett eller 14 glas vin är en annan sak:-) men aldrig i en mikrofon... Fast med tanke på min decibellstyrka när jag sjunger eller rättare sagt skriker på fyllan så behövs ingen mic....Mannen säger att när jag sjunger så försöker katten få in klorna i eluttaget och ta livet av sig...:-)
 
 Idag har det kräksnöat... Om jag tittar ut genom fönstret så ger jag mig fan på att det går både pingviner och isbjörnar utanför... Därför har jag hållit mig inne sen jag kom från jobbet.. Anna kom hit en sväng och drack varm choklad med vispgrädde och åt färsk Skogaholmslimpa med mig.. Trevligt med lite sällskap när man är ensam och övergiven.. Mannen i mitt liv är hemma i den otäcka hålan i världens ände, Fagersta, han har hand om sin dotter ikväll medan den ömma modern jobbar.. Riktigt tomt utan han... Tur man har katten att dela säng med.. Ser verkligen fram emot när vi flyttar ihop på riktigt.. Hans puckade ex får väl flipp då men det bjuder jag på... Moooaaaahahaha!!!!!
 

 Nu är det dags att krypa under täcket och ta kväll..... Pjamasen är på, kattracka sitter bredvid och stirrar på mig och väntar på att jag ska lägga mig så det är väl lika bra att masa sig in i sovrummet då;-)

                                                      Ha det bra!! //E
 

Kommentarer
Postat av: Mannen

Vadå otäck håla?Du hittade ju mej här . . . .

2008-11-24 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0