stöldgods:-)

Snodde den här listan av Ullis... He he

SAKER OM DIG SJÄLV:

1. Är du singel? Nej!
2. Är du lycklig? Absolut!
3. Är du uttråkad? Nja...
4. Är du ledsen? Inte ett dugg
5. Är du italienare? Vilken fråga.. Näää
6. Är du cooling? Som fan!

DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag
2. Har du någon gång blivit sårad? Självklart, allt för många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?  Klart!!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Många gånger!
5. Har du strulat med någon under de fyra senaste veckorna? Strulat?? Näää....
6. Älskar du någon just nu? Jajamen!!

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du fick? Mormor
2. Personerna/personen du var med? Mina galningar:-)
3. Roligaste grejen som hänt? När min kollega berättade om sin ormfobi
4. Personen du smsade? Mannen!
5. Du sov tillsammans med? Katten:-)
6. Du kramade? Katten:-)

Hur gammal är ditt äldsta hångel? OJ!! Han va 15 år äldre än jag:-)
Hur gammal var ditt yngsta hångel? Jag 28 Han 21... Tanten kan:-)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? En underbar känsla när den är besvarad
Har du flashat/strippat nångång? He he nej....
När kramade du någon sist? Nyss.. Tvångskramade katten:-)
Saknar du någon speciell person? mmmm.... Mannen
Har du svårt för att bli kär? ja, jo kanske eller inte
När kysste/hånglade du med någon sist? Söndags
Ångrar du det? Hell no!!
Är du singel? Inte alls!
När fick du senast en komplimang? Idag!
Har du hånglat med någon av samma kön? Nääää.....

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Nopp
Hånglat med nån riktigt ful? Det har förekommit ja:-)
Hånglat med fler än 50 pers? nää...
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? Jo..
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Japp
Varit nykter på nyårsafton? Japp, sist drack vi julmust och lyssnade på polisradion:-)
Åkt ambulans? Nopp
Gjort nåt olagligt? Jadå...
Blivit polisanmäld? Nääää skötsam....
Fått din mamma att gråta?  Hmmm tror inte det.
Skämts över dina föräldrar? Haha, ja..
Skämts över dig själv? jodå...
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa..
Bråkat med din flickvän/pojkvän? Inte med den nuvarande
Tar du droger? Skulle inte tro det va!
Dricker du? Det händer
Vilka kläder sover du i? Pjamas, riktig erotikdödare:-)
Varit kär? Mm.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Mmm...
Är du ensam nu? Näää har ju kattfan:-)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Jag och mannen
Såg dig gråta:  Ingen aning
Fick dig att gråta:  Inte en susning
Du delade en drink med: Dom på mitt 30-års kalas
Du pussade:  Katten!
Du gick på bio med: Pappa.
Skällde på dig: Oj... Det va nog väktarhunden jag träffade i morse...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit?
Nej
Kramat någon? Nopp
Pussat någon? Nopp
Köpt någonting? jo, nåt har jag nog investerat
Sjungit? Jajamen
Saknat någon? jaaaa mannen ju.....

DU HAR?
Digitalkamera:
Jojomen
Telefon på rummet: Absolut
Egen dator:  Jo....
Husdjur: Rackarkatten Gizmo
Tar du receptbelagda mediciner: Yes!
Bra kompisar: Dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0