Snor, spyor och Kalaspuffar....

Döden är nära..... Vilken jävla dag.... Skulle ha haft myskväll med favvokusinen i kväll men det sket sig... Haft ont i magen hela dagen... Till och med chefen på jobbet såg att det va nå fel så han va snäll och petade i mig Alvedon.. Sen frågade han lite generad om det va "den tiden i månaden" Ha ha ha!!!! Som om inte magplågor va nog så har jag fått tillbaka min satans förkylning!! Snor i hela skallen!!
Gick hem en timme tidigare från jobbet, kröp ner i sängen på en gång... Efter en timme va det dax att återse maten jag ätit idag, gryta på nån dö gris ... Kan säga att den va lika otäck både på väg ner som upp..  Så nu har jag tagit en dusch, satt på mig pjamasen och raggisarna och pallrat mig till soffan, kollar på Idolfinalen. Lagom avancerat nu när slutet är nära:-) Ska försöka käka lite kalaspuffar snart få se om jag får behålla dom...

 Annars så är det ganska bra förutom att jag har Bagdad hemma, sr ut som en bomb har slagit ner... Har tvätt liggande i fotöljen som ska plockas in, drygt, sen har jag slagit in paket vilket innebär att jag har klappar, pappaer och tejp över hela golvet.. Men katten tycker det är skoj... Det är hennes favorittid på året när jag sitter på golvet och försöker slå in julklapparna, inte så lätt med kattracka mellan mig och tejpen... 
 
 I morgon kommer mannen äntligen!! Har inte träffat han sen i söndags.. Börjar få abstinens... Ska förresten bli sambo 1/3.. Kollade på lägenhet igår... Helt okej förutom att badrummet va stjärtfärgat... Ska få nytapetserat i vardagsrummet så det blir nog himla bra.. Skulle i princip kunna bo varsomhels bara jag få ha HAN hos mig....

 Nu är det dags att krypa ner under filten i min ensamhet med mina puffar... Om inte liemannen hämtar mig i natt så hörs vi  //E

Kommentarer
Postat av: Mannen

Du är väl för go du . . . . .

2008-12-12 @ 22:43:10
Postat av: anna

kollar upp på eran blivande lgh =) visst kan vi vinka till varandra från balkongerna... vi kan nog skrika till varandra oxå, men grannarna skulle nog int gilla de... hahaha...

2008-12-14 @ 13:01:51
URL: http://annamannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0