pina colada och spöken.....

Va ett tag sen jag skrev nu.... Har hänt en del... Jag har bland annat varit på kryssning med mannen med flera.. Det va himla trevligt... Upptäckte Pina Coladan´s förlovade land....:-) Blev ett par stycken.. Såg även en kändis på båten, Rafael Edholm.. Men jag tror han gick ner i hytten och kollade på tv vid åtta, Kanalkampen va ju på tv:-)
 När vi väl kom hem efter en väldigt lång bussresa så tänkte jag hoppa in i duschen... Satte på vattnet så det blev riktigt varmt och skönt, när jag drar bort duschdraperit så ligger det fullt med spegel skärvor i badkaret!!! Frågan är bara hur i hela helvete dom har kommit dit?!? Kattfan måste ha haft brakfest när matte va borta eller så spökar det...
 
 Julen har jag också överlevt.. Va först till farmor en sväng och träffade fadern där.. Vi skulle inte köpa nå julklappar till varann men jag fick ett kuvert med en STOR slant i... Man tackar:-) Sen bar det av till mormor.. Där va det fullt ös som vanligt.. Min moster, hennes man och deras två barn kom dit.. När dom kommer ska det alltid sjungas när det ska tas en snaps.. Det blev mycke sjunga:-) Fick även nöjet att höra en truddelutt på cello som lär så illa så mjölken surna!!! Som vanligt när det skulle öppnas paket blev det fullständigt kaos!! Papper högt och lågt!!! Men alltid lika trevligt!! Hade mannen med mig till byn och det gjorde det extra mysigt.. Fick ett jätte fint gildhalsband med ett kors med Swarowski kristaller på.. Riktigt nice!!

 Juldagen va himla lugn,, Jobbade extra på psyk på dagen, framåt kvällen åkte vi till mannens föräldrar och hälsade på.. Sen va det bara att pinka och gå och lägga sig.. Va sugen som fan på att gå ut på krogen men det blev inte så och det va skönt när morgonen dagen efter kom...

 Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls.. Eller jo för fan, jag tvättar ju!! Mannen har just kört hem dottern och när han kommer tillbaka blir det en sväng till U och hälsa på... Lagom avancerat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0