Jävla människa!!!

 Jag och mannen jobbar ju på att bli sambos... Försöker på alla sätt och vis få tag på människan som bor där nu, men telefonnummret funkar inte!! Jävla människa!! Fick rådet av L-a hem att jag skulle gå dit och knacka på, vem fan törs det i dagens läge?? Inte fan går jag dit själv, mannen jobbar ju natt så han kan ju inte följa med.. Man vet aldrig va som händer när man knackar på hos nån okänd, kanske öppnar med en stekpanna i högsta hugg, slår mig i skallen och låser in mig i en gaderob och använder mig som slav i 3 år innan nån saknar mig..:-) Så därför tar jag med mig min ömma moder som får morra åt den som bor där om den personen blir hotfull:-) Mamma kan va ganska läskig om det vill sig illa....:-)

 Annars är det ganska lugnt i mitt liv... Va till Ullis och käka igår och fick mitt hår färgat... Blev riktigt bra, inte som mina f**ing ögonbryn som för övrigt har tappat den mesta färgen nu, tack gode Gud!! Va till doktorn idag och tog nya prover så va jag inte blodfattig förrut så blev jag det nu.. Hoppas dom hittar på va som är fel snart, här trött på att alltid va helt slut.. 

 Nu lär jag göra mig i ordning, ska kolla på lägenheten snart och efter det ska modern få bjuda sin vackra dotter på mat:-)
 

Kommentarer
Postat av: ullis

He he... Lilla vännen.. Jag och Rasmus skulle sakna dig innan tre år... KAKAN! hehe...

Hoppas tokfaan öppnar nu då...

Hör av dig så ja får veta vad som händer..:)

2008-12-09 @ 19:13:20
URL: http://www.nogg.se/ullegull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0