Hemska ögonbryn och äppelpaj....

 Idag hade jag tänkt göra en helrenovering av mig själv med klippning och plock och färgning av ögonbryn och ögenfransar.... Men så blev inte fallet!!!Visst ögonfransarna och klippningen blev bra men ögonbrynen, ÖGONBRYNEN!!! För det första, hon på salongen måste va sadist, gjorde satans ont när hon började härja runt med pincetten( nej M, du kommer inte undan trots det) sen la skatan på färg på dom strån som va kvar, SVART FÄRG!!!! Jag ser ut som en sån där gammal tant som knappt har några ögonbryn kvar men målar dit dom med svart kajal!! Har spenderat hela kvällen sen jag kom hem med att sudda med en tuss med make-up remover så nu är jag både SVART OCH RÖD!!!! Satans jävlar, det där gör jag aldrig om.....

 Har även varit en gullig kollega/släkting idag... Krook fyller år i morgon så jag har bakat en äppelpaj som vi kan ha till fikat i morgon för att fira hans bemärkelsedag..
Annars så är det lugnt på de flesta fronter, fick ett mindre psykbryt på mannens dryga ex igår bara. Jag får fnatt på den människan snart.. Men tyvärr kommer jag inte undan henne.. Jag har inget emot henne som person, det är hennes sätt att bete sig mot mig och framför allt mot mannen i mitt liv..

 Nu är det dags att slå igen dom nyfärgade blå:-) // E



Ps. Tack gode Gud att jag har lugg att dra för eländet....Ds


Kommentarer
Postat av: Mannen

Man får vad man förtjänar va det nån som sa häromdagen . . . . .SKYLL DEJ SJÄLV!!!!!!! :)

2008-12-03 @ 22:05:57
Postat av: ullis

hihihi....

Så du är såå vacker nu vännen...

fyy faan.. Varje gång man läser din blogg så håller man ju på att dö av skratt... ha ha ha,,.

Ögonbrynen har nog växt ut igen om si så där en månad.. ha ha... Vänta och se.. hihi..

2008-12-04 @ 08:49:46
URL: http://www.nogg.se/ullegull
Postat av: anna

Oj Oj Oj då... ASG

2008-12-04 @ 11:36:34
URL: http://annamanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0