Beroende.....

 Har jobbat på psyk ikväll och då får man lite tid för sig själv att tänka lite... Har kommit fram till att ja är en beroendemänniska... Är beroende av massa saker tydligen som tex:
 
*Vänner, har inte jättemånga vänner men dom jag har anser jag vara nära och dom är beroendeframkallande. Dom får mig ofta att skratta och att skratta är viktigt alltså är vänner viktiga! :-)

*Ljudböcker, är helt såld på såna!! En kollega som drog ner mig i träsket:-) Har just börjat på min 6e på bara några veckor. Är hur skönt som helst att gå och lyssna på jobbet så nu längtar man nästan dit för en gångs skull.

*Ben & Jerry glass.... Det är riktig kärlek på burk det!!! Synd bara att dom kostar en halv förmögenhet!!

*Kattrackan Gizmo.... Kan inte fatta hur man kan fästa sig så mycket vid en katt! Hon är det bästa jag har(på fyra ben:-))

*Julmust måste vara Guds gåva till människorna!! Riktigt smaskens!!!

*Öronproppar, utan såna får jag inte en blund i ögonen.. Trycker ta mig fan in dom så långt in så dom möts på mitten för att få en lugn stund.. Inte lätt att ha två meter man som snarkar...:-)

*Mannen, sist men inte minst.. Har är det bästa som hänt mig på många år... En bättre pojkvän får man leta efter... Snäll, omtänksam, pålitlig, ja allt en tjej kan önska sig...


Nej nu s

Kommentarer
Postat av: anna

Du e go du toka... =) hoppas de gick bra o jobba... vem fn e int beroende??? hehehe...

2008-12-01 @ 22:12:19
Postat av: ullis

He he vännen... Du är kul du...

Hoppas ja e din vän.. Ja e beroende av att träffa dig iaf..=) En tokig faan som får en att må bra! De är du de..hihi

2008-12-02 @ 22:14:39
URL: http://www.nogg.se/ullegull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0