2008....slemmiga turkar och makaroner

Jaha nu är 2008 snart slut... Hur ska man sammanfatta det då? Började bra med en otäckt nykter nyårsafton 07/08.. Julmust pch polisradio med goda vänner... Januari och Februari söp jag mest, sprang på Jurassic och hade väldigt roligt, HELL YES!! He he..:-) Sen kom mars och kärleken.. Prinsen kom inte på en vit springare med rustning av guld utan i en blå Ford och med riktigt fula urtvättade noppiga mysbyxor... Och 1,5 timme för tidigt dessutom!!! Stod med dammsugaren i högsta hugg.. Men han blev kvar ändå och jag har starka planer på att behålla han:-) Sen har jag ju gjort ett gästspel på psyk i somras igen.. Det va jätte kul och framför allt skönt att få göra nåt annat än att va på aktiebolaget brott och boveri...
 
Sen när hösten kom så bar det iväg till Turkland.. Det va väldans varmt men skönt!! Vi hade riktigt mysigt där fast turkarna är otäcka slem som är håriga och luktar illa.. Gjorde ingen närmare studie på det men vi upptäckte det ändå:-) Till nästa gång jag åker utomlands ska jag fan lära mig att flyta!!! När vi låg i poolen så flöt Annas ben som två korkar medan mina sjönk som två gråstenar!! Blev less och gick till affärn på hörnet och köpte en flytmadrass, så det så!!!!:-) Sen va det bara att återvänds till vardagen när vi kom hem.. Tillbaka till ISS och Abb.. Mindre kul...Men va fan gör man? Måste ju tjäna lite pengar så man kan köpa en makaron i månaden:-) 

 I november kom dagen som jag länge bävat för,30-års dagen... Men jag överlevde det också..Hade en himla rolig fest med massa sprit och goda vänner. Höll i gång till 5 på morgonen. Mådde inte så bra dagen efter kan jag tillägga,mamma fick komma och hälla ut alla slattarna, fixade inte det själv liksom:-) Fast jag kan inte för mitt liv förstå att jag är 30!!! Känner mig inte som en dag över 23... Och man är ju inte äldre än man känner sig..:-) 
 
Så du sitter jag här på nyårsafton med två meter man och hans dotter och myser.. Har ätit god mat och druckit Pommac.. Nu är det tvn som gäller.. Får snart besök av tokfan som mannen har anställd. Är nog tur det annars sover vi innan tolvslaget..:-)
 
 Gott nytt år på er vänner, bekanta och annat löst folk:-) //E

Kommentarer
Postat av: anna

Du måste slappna av... då flyter man... hihihi =) saknar fan den fina gröna kiwi drycken... hehehe kul hade vi trots lite toa besök här o där... =)

2009-01-04 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0